You are currently viewing Generalforsamling 2019 efter arbejdsdag 1. september

Generalforsamling 2019 efter arbejdsdag 1. september

Den 1. januar 2019 overtog KFUM-Spejderne Gilleleje, spejderhytten Gilborg, der i mere end 50 år har dannet rammen om et aktivt spejderliv for børn og unge i og omkring Gilleleje. Nu trænger vores fælles spejderhytte til en up-date og vi har brug for jeres hjælp til bl.a. oprydning og rengøring, til at få malet skur, kørt affald væk, samt flækket brænde. Så træk i arbejdstøjet og kom og vær med til at skabe de bedste rammer om et forsat aktivt spejderliv for os alle hos KFUM-Spejderne i Gilleleje. Efter endt arbejdsdag byder spejderne på en let frokost, hvorefter dagen afsluttes med kaffe og kage, samt en kort generalforsamling.
Vi glæder os til at se jer!

Søndag 1. september 2019 Arbejdsdag og generalforsamling

Efter endt arbejdsdag afholder KFUM-Spejderne Gilleleje generalforsamling med valg til grupperådet. Går du med lysten til at stille op og blive en del af et aktivt grupperåd, der bl.a. hver år arrangerer gruppens årlige økseløb, så giv dit barns enhedsleder besked.
2. Valg af referent
3. Grupperådsformandens beretning
4. Godkendelse af regnskab
5. Valg af medlemmer til grupperådet
6. Valg af revisorer
7. Evt.
Valg til grupperådet. På valg er Jeanette Wachenschwantz, John Stammerjohan og Peter Præst. Der skal vælges 3 medlemmer for 2 år. 2 medlemmer for 1 år og 1 repræsentant for medlemmer over 17 år (1 år). Ønsker genvalg: Jeanette Wachenschwantz, John Stammerjohan og Peter Præst.